יום חמישי, 9 ביוני 2011

מושיק עפיה - אחד הזמרים הטובים והלא מוערכים בישראל


מושיק עפיה לדעתי הוא אחד מהזמרים הגדולים של הזמר הים תיכוני אך מהפחות מוערכים.

מושיק עפיה הוא זמר נשמה, אחד ששר מכל הלב וכל שיר שהוא מוציא הוא בעל פוטנציאל ללהיט. השאלה שצריכה להישאל היא מדוע הוא לא מצליח ליישר קו מול האמנים המובילים כמו ליאור נרקיס וקובי פרץ.
ייתכן כי הסיבה הנה הקלות שבה הוא פותח את פיו גם אם זה האמת אך אם נשפוט אותו רק לפי שיריו ניתן לקבוע ללא ספק כי מדובר באחד מהזמרים הטובים ביותר בשנים האחרונות.

בעידן בו הפוליטיקה השתלטה על כל נחלה טובה דווקא הזמר הוותיק לא השכיל להבין כי על מנת להתקדם ולהפוך לאחד מהזמרים המצליחים במדינה הוא זקוק גם הוא כמו כולם לעגל פינות וללכת בין הטיפות.
כך למשל בתקופה האחרונה בו כל זמר ים תיכוני סימן לעצמו יעדי הופעות בלתי מושגים כגון: היכל התרבות, קיסריה ונוקיה, מושיק עפיה פרש מהמרוץ עוד לפני שהחל והודיע כי הוא לא מתכוון לפתוח הופעה גדולה רק משיקולי אגו ולהפסיד את כספו.
רגב הוד, אחד מעמיתיו פתח גם הוא הופעה בקיסריה וכשנשאל עפיה על כך בכלי התקשורת אמר מבלי לחשוב פעמיים על ההשלכות כי "גם רגב הוד יכול למלא את הירקון רק בתוך סירה עם פדלים", אמירה שגררה סערה תקשורתית וסכסוך בין האמנים.
  
בכל שיר שמושיק עפיה מוציא ניתן להתחבר ברמת הטקסטים הייחודיים וכן הסגנון המוזיקלי משתנה משיר לשיר ומבלדה ללהיט מקפיץ.
דווקא בתקופה האחרונה ניתן לראות שינוי אצל מושיק עפיה. אולי הוא  השכיל להבין את הכללים הלא כתובים שהוא צריך לכבד בכדי לקפוץ שלב ולהפוך לאחד האמנים הבולטים. הוא לא מרבה לדבר בתקשורת ואת מרבית זמנו מבלה באולפן ומקליט שירים לאלבומו החדש.
לאחרונה הוא מיסד את הקשר עם חברתו נטלי בברית נישואין מול אלפי חברים ובני משפחה דבר שעשה לו רק טוב.
הסינגלים האחרונים והמצליחים שהוציא כגון "עד שמצאתי אותך", "תנו לי כוח" ו"עוד הלילה" מראים את כוונותיו להגיע הקיץ הקרוב  לשיא הקריירה שלו.
אין ספק שאם הזמר הוותיק מושיק עפיה ימשיך כך, הדרך סלולה בפניו להיות סוף סוף אחד הזמרים הגדולים והמוערכים של הז'אנר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה